Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!



Βρήκα το Θεό μια νύχτα δίπλα στο ποτό
και με δάκρυα στα μάτια του 'πα "το" και "το"..
Του 'πα ότι με σκοτώνει που δεν μ' αγαπάς
και πως τα αισθήματα μου τσάμπα τα σκορπάς..
Άναψε ο Θεός τσιγάρο, άναψα κι εγώ
και πριν ξημερώσει λιώμα γίναμε κι οι δυο
κι όταν είπα θα πεθάνω μου 'πε "προς Θεού",
την αγάπη που 'χεις χάσει θα την βρεις αλλού..

Αυτά μου είπε ο Θεός αυτά κι εγώ σου λέω
γιατί το παίζεις μια ζωή τραβάτε με κι ας κλαίω.
Αυτά μου είπε ο Θεός μπροστά μας θα τα βρούμε,
γιατί δεν κάνουμε μαζί και χώρια δεν μπορούμε..

Βρήκα το Θεό μια νύχτα που 'χε ζαλιστεί
και σ' ένα καφάσι μπύρα είχε ξεχαστεί.
Του 'πα πως χωρίς εσένα δεν μπορώ να ζω
και πως ό,τι κι αν μου κάνεις σου το συγχωρώ.
Άναψε ο Θεός τσιγάρο, άναψα κι εγώ
και πριν ξημερώσει λιώμα γίναμε κι οι δυο
κι όταν είπα θα πεθάνω μου 'πε "προς Θεού",
την αγάπη που 'χεις χάσει θα την βρεις αλλού..
..............................................................................................................................

Ο Θεός πανταχού παρών, τελικά!
Συναντάει όλο τον κόσμο και τον παρηγορεί. Νύχτα και μέρα!
Πίνει και μάλιστα δίπλα σε καφάσια, ανάβει τσιγάρο, γίνεται λιώμα,αυτοσαρκάζεται, αλλά μετά ισορροπεί και μπορεί να συμβουλεύει και να νουθετεί, ακόμα και σε θέματα καψούρας! Τι μπορεί να κρύβει τελοσπάντων μια παράκληση στον Κύριο...μια γυναικεία προσευχή...
Αυτό το τραγουδάκι έκρυβε το mail box, σταλμένο από τον όντως SOK FM!
Άλλα χρόνια, αυτά της Αντιγόνης και του Οιδίποδα, αλλά και πιο μετά του Καζαντζάκη,του Λασκαράτου, του Ροϊδη αυτά τα λόγια θα ήταν κόκκινο πανί. ΄
Όμως η τέχνη δεν θα πρέπει να φιμώνεται.
Λέμε όχι στο Index librorum Prohibitorum! 
Και όχι στο Index Cantorum Prohibitorum!

Καλή επιτυχία λοιπόν στην Πάολα και ελπίζω ο θεός να το διασκεδάσει όσο και εγώ μεσημεριάτικα!
  
Φιλιά!

Υ.Γ: Παολίτσα μου γλυκιά,τέτοια διαφήμιση και κριτική ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου