Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

FAX ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΕΔΥΣΕ
















Μαρίνα Φλοίσβου

Μια βόλτα για να συναντήσουμε την Αριάδνη, για να πιούμε καφέ, για να δούμε κόσμο, για να χαιρετήσουμε την προσπάθεια του συλλόγου ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας, που γιόρτασε φέτος νωρίτερα την ημέρα της ΜS (27/5/2015),για να γεμίσουμε εικόνες για την εβδομάδα που τρέχει ήδη, για να βάλουμε τον ήλιο για ύπνο.

Το συγκρότημα Radio Mix επί σκηνής κράτησε συντροφιά στον κόσμο που περπατούσε πλάι στη θάλασσα και θαύμαζε τον ήλιο και τον αγκυροβολημένο πλούτο.

Ένας καφές και σχέδια για το καλοκαίρι δίπλα στη θάλασσα και δίπλα σε μια άκομψη "πραγματικότητα" που ξεκινάει με τη βοήθεια ενός βοηθητικού πι και πάντα με βάζει να αυξάνω τις επιθυμίες στη λίστα του μέλλοντος.

Κρήτη ή κάτι άλλο γι αυτό το καλοκαίρι;

Ο ήλιος έσβησε γλυκά και για τα χρώματα που μου χάρισε θα του αφιερώσω ένα κείμενο του Σταύρου Απέργη από το βιβλίο του "Fax". Ένα φαξ λοιπόν προς τον ήλιο!

"Θα μου χαρίσεις απόψε ένα χορό;
Ένα τανγκό στην πίστα τ΄ουρανού θα μου χαρίσεις;
Με το φεγγάρι να κρατάει αργεντίνικο δοξάρι και με τ΄αστέρια
ν΄αγκαλιάζονται σφιχτά...
Θα μου χαρίσεις απόψε ένα χορό;
Σκέψου ένα βαλς στα δυο χιλιάδες μέτρα και κάπου εκεί τον Στράους
με μπαγκέτα...
Θα μου χαρίσεις απόψε ένα χορό;
Σε περιμένω -εδώ δίπλα είμαι, στην ακτή με τα βραχάκια.."




Όνειρα γλυκά για απόψε που μακάρι να μπορούμε και να τα ζούμε ή τουλάχιστον να αργούμε να ξυπνήσουμε!





  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου