Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ

Γιάννης Σαββιδάκης - Αναστασία Μουτσάτσου


Είναι κάποια γεγονότα που έρχονται σαν το τελευταίο κομμάτι από ένα παζλ για να ολοκληρώσουν την εικόνα σε μια ανάμνηση!
Κράτησε με: ένα τραγούδι που εμμονικά άκουγα όταν στο τέλος του σχολείου έπρεπε να αποχωριστώ διάφορα πάρα πολύ αγαπημένα μου πράγματα και συναισθήματα.
Ο Γιάννης Σαββιδάκης γεννήθηκε στην γειτονιά μου, απέναντι από το σπίτι μου.
Επίσης κατάγεται από την αγαπημένη μου Σητεία.
Αυτή ήταν η πρώτη μου "συνάντηση" με την Αναστασία Μουτσάτσου.
Ο χρόνος λοιπόν πολλές φορές μας ανταμείβει!
Αυτό συνέβη σήμερα μια όμορφη και ηλιόλουστη μέρα που στην δουλειά γνώρισα και την Αναστασία.
Πρόκειται για μια συναυλία που θα δώσουμε και στην οποία η Αναστασία Μουτσάτσου θα τραγουδήσει 3 τραγούδια.
Η εικόνα της μου έφερε στο μυαλό το νησί, τη γειτονιά που μεγάλωσα και τα σχολικά μου χρόνια.

Σας αφιερώνω αυτό το τραγούδι του Γιάννη και της Αναστασίας τώρα που την απόλυτη λιακάδα έχει διαδεχτεί η βροχή και τη ξέγνοιαστη νιότη, η ωριμότητα!

ΣΗΤΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου