Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Η ΟΑΣΗ ΤΗΣ SHISEIDO KAI TOY EXCEL



Αυτό ακριβώς χρειάζομαι για να βγω έξω από το σπίτι.
Οι αναπλαστικές ταινίες της Γιαπωνέζικης Shiseido!
Τις φοράς στη Βάρη, από πάνω βάζεις το γυαλί ηλίου και τις βγάζεις στον Πειραιά.

Έβδομη μέρα και ο πυρετός υφίσταται.
Ιογενής λοίμωξη.
Θα σας είχα και φωτογραφίες από το εφημερείο του ΝΝΑ, αλλά ήμασταν πολλοί και ντράπηκα να φωτογραφίσω τα μπλε σκούρα παραβάν. Μετά λυπήθηκα και τον γιατρό που ψιλομπλοκάρησε με το θέμα μου και έτσι το απέφυγα.
Τα παιδιά έχουν αρρωστήσει επίσης και έτσι είμαστε ένα ευχάριστο, άρρωστο trio.
Το θέμα είναι ότι η κλεισούρα με έχει βαρέσει στα νεύρα. Τηλεόραση δεν παίζει σε αυτό το σπίτι. Βιβλίο δεν μπορώ να ανοίξω διότι με κουράζει στα μάτια.
Το μόνο που κάνω πέρα από την νοσηλεία των παιδιών είναι να ταΐζω τη γάτα.
Ήρθε και ο φίλος της. Ένας γάταρος να...Έχει τεράστια προγούλια και τον φωνάζω Πάγκαλο. 
Χιόνα+Πάγκαλος=love for ever

Ο καιρός μέχρι χθες ήταν πολύ ανοιξιάτικος και ήδη η βερικοκιά έχει αρχίσει να ανθίζει.
Κατά διαστήματα ψάχνω στο internet που θα ήθελα να πάω όταν αναρρώσω και έτσι ταξιδεύω από την Μονεμβάσια μέχρι το Ταλίν. Από το Αμβούργο μέχρι την Τρίπολη.

Βέβαια την ερχόμενη Δευτέρα η μαμά πατρίδα με στέλνει για το δεύτερο σεμινάριο στο ΙΝΕΠ, που ενώ πριν μια εβδομάδα μου φαίνονταν βουνό, τώρα με αυτόν τον εγκλεισμό είναι μια όαση. Μια εβδομάδα excel! Τρέμε Μήτσο.Ένας γνωστικός κισσός θα πλέξει την καρέκλα σου και δεν θα είναι άλλος από την εμπειρία μου στο excel. Πάρε κολλύρια, αγόρασε extensions, φτιάξε την πλακέτα του expert, αγόρασε μπουχάρες και έρχομαι πίσω για την απονομή.








2 σχόλια:

  1. Περιμενω να δω τις καινούργιες γνώσεις σου στο excel....!Να δω (συν)αναρτήσεις στο μπλογκ σου με λογιστικά φύλλα και τι αλλο στον κοσμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες μου οι αναρτήσεις είναι σε συνάρτηση με κάτι.
    Επίσης, τα κείμενά μου δεν μπαίνουν σε κελιά, εκτός αν χώσουν εμένα σε κανένα!
    Κυκλοφορούν ελεύθερα ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή