Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

BY JASON


  • ΘΕΜΑ: ΕΦΤΑΣΕ Η ΑΝΟΙΞΗ
Ο χρόνος έχει τέσσερις εποχές.Την Άνοιξη, τον Χειμώνα, το Φθινόπωρο και το Καλοκαίρι.Η Άνοιξη με τα καταπράσινα λουλούδια, ο χειμώνας με τα χιόνια και τα Χριστούγεννα, το Φθινόπωρο με τα κίτρινα φύλλα και το καλοκαίρι με τη θάλασσα. Η Άνοιξη είναι πολύ πολύ ωραία εποχή.
Η Άνοιξη έχει πολύ ήλιο, έρχονται τα πουλιά, ο ουρανός είναι μπλε κάποιοι πηγαίνουν στη θάλασσα, καρποφορούν τα δέντρα, η η φύση είναι όμορφη και πηγαίνουμε πολλές εκδρομές.
Την Άνοιξη κάνουμε πολλές δραστηριότητες: ταξίδια, εκδρομές, επισκέψεις. πηγαίνουμε πικ-νικ στην εξοχή, ποδηλασία και τα παιδιά παίζουμε έξω.
Πηγαίνουμε σε ταβέρνες και τρώμε σουβλάκια και άλλα.
Η Άνοιξη μου φέρνει πολλή χαρά.
  • ΘΕΜΑ: ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΜΕΝΩ
Τώρα μένω στη Βάρη. Είναι πολύ κοντά στη θάλασσα, αλλά παρ όλα αυτά πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο.
Θα μου άρεσε πολύ να μέναμε στην εξοχή στην Κρήτη.
Θα μου άρεσε γιατί το σπίτι μας στην Κρήτη είναι πάρα μα πάρα πολύ κοντά στη θάλασσα. Τόσο κοντά που πάμε με τα πόδια.
Μάλλον θα μου δοθεί μια ευκαιρία το καλοκαίρι.

  • ΘΕΜΑ:ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ

Οι άνθρωποι πρέπει να δουλεύουν για να φέρνουν λεφτά στην οικογένειά τους και να εξυπηρετούν την κοινωνία. Το επάγγελμα που θα ήθελα να ακολουθήσω είναι ηθοποιός ( σε ταινία ).
Αυτό το επάγγελμα μ αρέσει γιατί οι ηθοποιοί κάνουν πολλά ακροβατικά και πληρώνονται καλά! Για να τα καταφέρω πρέπει να περάσω την οντισιόν.
Μακάρι να γίνω ηθοποιός όταν μεγαλώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου