Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

HAPPY BIRTHDAY ENOUGH!


Σαν σήμερα,ένα χρόνο πριν, ύστερα από μια αιφνίδια αλλαγή στο πρόγραμμα της αλλαγής του χρόνου στο σπίτι μας και αντί αυτού στη δουλειά,ο Θωμάς έφτιαξε αυτό το Blog σαν παρηγοριά στον άρρωστο, που λέμε.
Το είχα εκφράσει σαν επιθυμία να γίνει κάποια στιγμή, αλλά δεν ήμουν και απόλυτα έτοιμη.
Έτσι γεννήθηκε το enough. Πήρε το όνομα ενός κομματιού, που γράφτηκε από τη δασκάλα που με έσπρωξε στο τρομπόνι σε μια εξέταση του χορωδιακού μέρους μου στην μουσική κατασκήνωση που πήγαινα σαν παιδί τα καλοκαίρια και γράφτηκε αποκλειστικά για το δίπλωμά μου.
Τί όνομα όμως θα έχει το κομμάτι;
Το enough ήταν αυτό που λέμε αρκετά πλέον, φτάνει, ας χαλαρώσουμε λίγο, η ζωή έχει κι άλλα πράγματα να κάνεις και φυσικά ήταν και το όνομά μου ανάποδα. Ηχητικά ίδια. 
Για μένα η καταγραφή των αναρτήσεων άλλοτε ήταν για πλάκα, άλλοτε το ημερολόγιο συμβάντων κρατώντας σημειώσεις και φωτογραφίες από πολύ προσωπικές στιγμές, δημιουργώντας στα παιδιά ένα υλικό που θα χαζεύουν όταν δεν θα είμαστε μαζί για να κάνουμε κι άλλα, κι άλλα , κι άλλα πολλά. 
Πάνω από όλα όμως ήταν το ηρεμιστικό μου, το αγχολυτικό μου και αυτό που λέμε σκέψου το καλύτερα ή μέτρα πριν το δέκα πριν καταρρεύσεις ή τα σπάσεις όλα.
Τέλος, κεφάλαιο μεγάλο η δουλειά μου με κείμενα από εμφανίσεις και την προετοιμασία αυτών.
Έχουν ξεχωρίσει κάποιες αναρτήσεις ως πιο αγαπημένες και δημοφιλείς. Γούστα είναι αυτά. 
Αντίστοιχα έχω και εγώ κάποιες αγαπημένες, κυρίως από τις βόλτες και τα ταξίδια.
Δεν ξέρω άν θα υπάρξει enough στο inaF. Όσο όμως υπάρχουν σταθερές , όπως δουλειά, παιδιά, ταξίδια, περπατάδες, αυτοκινητάδες, ποδηλατάδες, σινεμάδες,φυγάδες, μπακλαβάδες, ντολμάδες, φασολάδες, γερμάδες,χουρμάδες, μπαμπάδες, μαμάδες,γιαγιάδες,μπελάδες,φαγάδες,κοιλαράδες,φοράδες,κουβάδες,αμοιβάδες, καμινάδες,λεμονάδες,Γλυφάδες,μονάδες,ομάδες,κοιλάδες,πεδιάδες,λιακάδες, νιφάδες, χιονοστιβάδες,δοσάδες,ψαροντουφεκάδες,καρεκλάδες,ροκάδες,bobybuildαράδες,συστάδες,σατανάδες,Αρκάδες,πιτσιρικάδες,σιδεράδες, ξυλάδες,πλακάδες,σοβάδες,μουσαμάδες,παπάδες,κομπιουτεράδες,softwareάδες,Ω.Ρ.Λάδες,χακεράδες, γ....άδες και καραβανάδες, δεν το βλέπω. 


 

και ...καλή χρονιά σε όλους !






1 σχόλιο:

  1. Φανή ευχαριστούμε για την παρεα που μας κράτησες ολο αυτό τον καιρό με τις υπέροχες αναρτήσεις σου και τα ομορφα κείμενα!!!Να μας κρατάς συντροφιά για πολλα χρονια ακομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή