Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΤΙΓΡΗΣ

Η Τίγρη

Στίχοι: Δημήτρης Αποστολάκης
Μουσική: Δημήτρης Αποστολάκης

Έχω μια τίγρη μέσα μου, άγρια λιμασμένη
π' όλο με περιμένει
κι όλο την καρτερώ,
τηνε μισώ και με μισεί, θέλει να με σκοτώσει,
μα ελπίζω να φιλιώσει
καιρό με τον καιρό.

Έχει τα δόντια στην καρδιά, τα νύχια στο μυαλό μου
κι εγώ για το καλό μου
για κείνη πολεμώ
κι όλου του κόσμου τα καλά με κάνει να μισήσω,
για να της τραγουδήσω τον πιο βαρύ καημό.

όρη, λαγκάδια και γκρεμνά με σπρώχνει να περάσω,
για να την αγκαλιάσω
στον πιο τρελό χορό,
κι όταν τις κρύες τις βραδιές θυμάται τα κλουβιά της,
μου δίνει την προβιά της
για να τηνε φορώ.

Καμιά φορά απ' το πιοτό πέφτομε μεθυσμένοι,
σχεδόν αγαπημένοι,
καθείς να κοιμηθεί
και μοιάζει ετούτη η σιωπή με λίγο πριν την μπόρα,
σαν τη στερνή την ώρα
που θα επιτεθεί.

............................................................................................................
Το βρήκα το τραγουδάκι Στέφανε!
Μόνο το θάρρος και την πυγμή του/της τίγρης κρατάμε. 
Τα υπόλοιπα κουβά...
Πολλοί αν είχαμε επεξεργαστεί αυτό το τραγουδάκι θα είχαμε γλιτώσει το ντιβάνι,τη φυλακή, την αρρώστια κτλ.
Άμα φιλιώσεις με την τίγρη έχεις το πλήρες balance!
Αν πάλι δεν μπορείς χωρίς το ζώο, υπάρχουν ωραιότατα ρούχα και εσώρουχα σε animal print ντεσέν για dodgy τύπους.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου