Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Ο ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΑΒΕΛΑΣ ΜΟΥ.

Πάντα είχα μία διαφορετική αντίληψη για τη μουσική. Ήταν κοντά μου στον πόνο και τη χαρά της ζωής μου... Ένας αληθινός φίλος... ένας σύντροφος... Μέσα από τον ραδιοφωνικό αέρα αυτή η αντίληψη βρήκε απήχηση, μεταδόθηκε και αγαπήθηκε. Αμέτρητοι ακροατές, την αντίληψη αυτή τη μετέτρεψαν σε στάση και τρόπο ζωής. Έγινε δύναμη, η ήρεμη δύναμη του ραδιοφώνου. Τώρα, η μουσική που αγάπησες θα μεταδίδεται 24 ώρες το 24ωρο, ώστε να βρίσκεις συντροφιά, να βρίσκεις έναν φίλο τη στιγμή που αισθάνεσαι την ανάγκη. Ένα όραμα, ένα όνειρο ζωής που πλέον έγινε πραγματικότητα με σύμμαχο τη διαδικτυακή εξέλιξη. Garavelas Radio... O φίλος μου ο John Walker ήταν ο "νονός" του διαδικτυακού ραδιοφώνου. Μου θύμισε μία έκφραση που έλεγε ο Hank Williams Sr. "That's me". Αυτό το ραδιόφωνο είμαι εγώ, η αλήθεια μου, η μουσική μου, η ψυχή μου...
Ένας σταθμός γεμάτος ζωή, ρυθμό, ένταση και συναίσθημα. Ο δικός μας σταθμός. Μουσική, νέα, lifestyle, θέαμα, δώρα, φαγητό, ποτό.
Ένα μουσικό "mall" για όλους! 


Τάδε έφη Νίκος. Ποιος άλλος, από τον Γκαραβέλα.
Είναι και για μένα μέγας αρωγός, ειδικά αυτές τις άγριες νύχτες της απόλυτης διεκπεραίωσης.
Τι πρέπει να διεκπεραιώσεις την νύχτα;
Τα πιο δύσκολα.
1993-4-5: πανελλήνιες και διάβασμα στο ισόγειο ή το υπόγειο δωμάτιο με Γκαραβέλα.
1995-2001: ξανά μανά υπόγειο σε φοιτητική εστία και ο Γκαραβέλας σε μορφή κασέτας γραμμένος από την Αθήνα, χύμα πάνω στο κρεβάτι, που ως multi έπιπλο ήταν και γραφείο και καναπές και τραπέζι για φαγητό και γκαρνταρόμπα και χαρτοβασίλειο και εκεί δίπλα το τάπερ με το φαγητό που ποιός να το φάει στις 7 όταν πρέπει να ξημερωθεί διαβάζοντας τα ατελείωτα και να εξημερώσει και την πείνα των 02:30, των 04:30 που από τα τσιγάρα έχεις την τρελή λιγούρα και τίποτα μα τίποτα δεν είναι ανοιχτό.
2002: 24ωρες βάρδιες στη δουλειά σε περιοχή decadance. Εκεί και ο Γκαραβέλας.
Να μη μιλήσω για καψούρες... Εκεί πάλι.
2005, 2007: στο μαιευτήριο,να κάνει ανάσες.
2013: στο σκοτάδι του νοσοκομειακού θαλάμου με το λίγο φως του διαδρόμου, εκεί κι αυτός με την βελούδινη φωνή του και τις αρμονικά δεμένες επιλογές του.
Και τώρα να!
G Radio. Ερωτικό σαν το σημείο G.
Συντροφικό, δροσερό στη ζέστη , θερμό στη ψύχρα.

garavelasradio.gr και garavelasradio.com

Καλή ακρόαση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου